Reviews For A Haunting
You must login () to review.
Reviewer: Haylz Signed [Report This]
Date: 10/22/17 08:03 pm Title: Chapter 7

🏆



Author's Response: Unexpected! Both the featuring and the giant Bill. :D

Reviewer: Memories Signed [Report This]
Date: 07/27/17 06:11 am Title: Chapter 7

I'm so glad and happy. I know this story is old but you have always been a guarantee. I usually don't read the major but for one time i wanted to try and i'm so really happy because this story is totally perfect.
Thank you so much, i really really lover this.
A hug for you Gaja, see you in another story.

Ps: exscuse me for my english, i'm italian.

Author's Response: I think that the major character death in this one being the death that happened to the person that's a ghost through the whole thing really helps to soften the blow. Hard to be a ghost if you never die, after all. :)

Thank you for reading, thank you for enjoying, and thank you even more for liking my writing in general. It's always wonderful to hear that. :)

Reviewer: Angeleyes Signed [Report This]
Date: 03/19/17 12:55 pm Title: Chapter 1

A cute story. I'm happy that Tom is still alive and Bill too. Thanks for that amazing story.

Author's Response: Everyone wins! :D

Thank you for reading!

Reviewer: adriangood Signed [Report This]
Date: 02/28/17 04:47 pm Title: Chapter 7

SO GOOD! LOVED IT!

Author's Response: :D! Thank you!

Reviewer: VierAchtDrei Signed [Report This]
Date: 02/14/17 05:54 pm Title: Chapter 1

Loved it ^-^ Was a bit worried for Tom near the end but I'm glad he didn't have to do it :3

Author's Response: No murdering the boys, for a change. ;) Well, not permanently, I guess.

Reviewer: Zuzu21 Signed [Report This]
Date: 05/07/14 05:14 pm Title: Chapter 7

Awww....beautiful, cute..amazing :)

Author's Response: Why thank you. :)

Reviewer: Suende Signed [Report This]
Date: 06/16/13 07:23 am Title: Chapter 7

What a nice and well written little story. I really liked it.
Really glad that everything worked out for Bill and Tom in the end and that Tom didn't have to die to keep the one he loves.

Author's Response: Nope, no dying for Tom. He just had to be willing to die for Bill. One's generally not too willing to die for someone they kinda sorta like a little, after all.

Author's Response: Nope, no dying for Tom. He just had to be willing to die for Bill. One's generally not too willing to die for someone they kinda sorta like a little, after all.

Reviewer: ura_hd Signed [Report This]
Date: 04/01/13 11:51 pm Title: Chapter 7

Cute story!

Author's Response: Thanks much!

Reviewer: jesseforever69 Signed [Report This]
Date: 02/10/13 04:43 am Title: Chapter 7

is there a sequel to this?

Author's Response: Nope.

Reviewer: jesseforever69 Signed [Report This]
Date: 12/21/11 01:56 pm Title: Chapter 7

THIS WAS A REALLY GOOD STORY!
I AM SAD THAT IT IS OVER!
U SHOULD DO A SEQUEL TO THIS!

Author's Response: Thank you!

Reviewer: musique_style Signed [Report This]
Date: 06/19/11 11:30 pm Title: Chapter 7

Eek, how perfect! I love that Tom was so selfless, willing to die for Bill, just so that they could be together forever, and how selfless Bill was as well--willing to let himself whittle away into nothing for a little time with Tom.

This story was so sweet, and I absolutely loved it! =)

Author's Response: That's love, baby. Deep, soul mate for reals love. :)

Thank you!

Reviewer: musique_style Signed [Report This]
Date: 06/19/11 10:27 pm Title: Chapter 2

Ohhh, Tom knows it's for Bill. Haha, I feel like as irritating as Bill might've been, it'd be hard not to get used to, and fond of, the bantering and petty bickering.

Author's Response: Totally not for Bill. *shifty eyes*

Bill's annoyingness is endearing in the end. ;)

Reviewer: musique_style Signed [Report This]
Date: 06/19/11 10:23 pm Title: Chapter 1

I found this via an entry in the fic_finders community on LJ, and holy shit, this is fantastic so far!

I like the snappy pace, and Bill's petulance; he isn't as scary and gory as I reluctantly anticipated, and I have to say, that's a relief, haha! I do love his attitude, and his quick wit, though. I feel like Tom is only digging his own grave by refusing to leave, though... (um. no pun intended there. >_>)

Author's Response: I always squee a little when people ask about my things. :D

Noooo, no gory Bill. Bill wouldn't look good all drippy and ick.

And, eee, thank you!

Reviewer: Lenica Signed [Report This]
Date: 06/19/11 08:13 am Title: Chapter 7

This one is good :)
I would really want to have a sequel to this story ^^
Good job!

Author's Response: You're not the only one to say that actually. Who knows, could happen. :)

Reviewer: LifeLoveMusic Signed [Report This]
Date: 05/22/11 09:25 pm Title: Chapter 7

Sweet. No offense but I wish you had gotten even more in depth at the sex scenes but this is such a wonderful idea. Love it. Danke

Author's Response: Hey, it can't all be porn. :)

Reviewer: TomsParkingOnly Signed [Report This]
Date: 05/09/11 03:09 am Title: Chapter 7

This is so cute. I love it .

Author's Response: :) Thank you.

Reviewer: zkmmm Signed [Report This]
Date: 04/27/11 11:24 pm Title: Chapter 7

Awwwwww i'm so happy. Even though I have to work till 9pm tonight, i'm smiling! :D

Author's Response: Gotta love the happily ever after.

Reviewer: zkmmm Signed [Report This]
Date: 04/27/11 11:14 pm Title: Chapter 6

Ummmmmm... Damn I should have seen that one coming (absolutely no pun intended). Now i'm squirming at work. Good thing i'm not a guy otherwise i'll be stuck at my desk for a good 10mins............. *uncomfortable*

And the worst part? I've still got another 6 hours of work to go!!!

Author's Response: Ooooh, ze harsh!

Reviewer: zkmmm Signed [Report This]
Date: 04/27/11 11:07 pm Title: Chapter 5

Oh man.. I don't know how they feel but I bet they're at least half as frustrated as I am for them lol.

Love this. I haven't read about hauntings yet I don't think and i'm really enjoying this one :) I actually took my lunch in my office today, forgoing going outdoors in the cold to read your lovely fic!

Author's Response: Oh, at least half. :)

Hmm, warmth and fic, or cold out of doors...seems a pretty easy choice to me. ;)

Reviewer: shying_eyes Signed [Report This]
Date: 04/17/11 03:14 pm Title: Chapter 7

Totally telling all my friends to read this... it was sad..... ^ ^ but i loved it.

Author's Response: Thank you. :)

You must login () to review.