Reviews For (500) Days of Bill
You must login () to review.
Reviewer: sylvia1000 Signed [Report This]
Date: 09/02/14 08:43 am Title: Bad Kids

I hope you will continue this story

Reviewer: TOKIOHOTELROCKS123 Signed [Report This]
Date: 02/22/13 03:10 am Title: Bad Kids

My opinion of your Bill character...hmm....its....frustrating...because i can sort of foresee and ending, much like the movie, and the movie ending was frustrating...so i can expect this to be the same...as for the actual character though...um...i share in Tom's frustration for sure. With someone like Bill, as the character, he's very alluring...kind of like a trap...captures you but then refuses to set you free, but refuses to feed you too..haha...I don't really understand Bill's thoughts...maybe theres a reason why he doesnt do relationships that would make me really feel sorry for him, and totally understand and make my heart hurt and whatnot, but because I don't know that, for all I know he could just be a prick. that happens sometimes. anyways, i didn't check to see if this story was updated or not o-o so lets hope it is XDDD cause i definitely want to read more!

Reviewer: lalaabanana Signed [Report This]
Date: 12/13/12 05:58 pm Title: Bad Kids

Im team Tom all the way! And oh the end of this chapter made my heart break, i feel sympathetic for Bill yet at the same time not...

Reviewer: smoke2die Signed [Report This]
Date: 12/20/11 01:17 am Title: A Story of Boy Meets Guy

PLEASE WRITE MORE! I love this. its amazing. I can't stand the suspense!! the way you write it is so creative and inspiring. ^-^ please?????

Reviewer: titakaulitz Anonymous [Report This]
Date: 11/11/11 07:56 am Title: A Story of Boy Meets Guy

God I need your update!! I just found this and immediately addicted. Write more please???

Reviewer: yoruakiko Signed [Report This]
Date: 09/12/11 07:32 pm Title: Bad Kids

Damnit!!!!!!!!!!

update please? *pouts* with sugar on top?

Reviewer: yoruakiko Signed [Report This]
Date: 09/02/11 11:12 pm Title: Bad Kids

i am both angry with bill, but i understand his confusion. he's still treating tom wrongly though.

please update soon!

Reviewer: TomsParkingOnly Signed [Report This]
Date: 07/27/11 12:15 am Title: Bad Kids

This is SO good. I'm loving Bill & Tom both in this. I think they have the most perfect dysfuncional relationship lol. I love all the love & hate between them.

Reviewer: ThouShallRock Anonymous [Report This]
Date: 04/03/11 04:55 pm Title: Bad Kids

I wish you'd finish this. :(

So beautiful. (the happy parts are anyway) XD

Reviewer: foreverme_nwk Signed [Report This]
Date: 01/21/11 11:56 pm Title: Bad Kids

this story is seriously bipolar lol but i love it anyways...please please please update soon

Reviewer: kamebear Signed [Report This]
Date: 07/31/10 06:08 pm Title: Bad Kids

hi im new and i just read this story and LOOOOVE it!!!! It took a bit getting used to the skipping around but I love the Bill character. I love his confusion cuz it adds character and drama and I looove the Tom character too! I love them both - very well developed and written. please finish the story!!!!!

Reviewer: thisnightsky Signed [Report This]
Date: 06/14/10 03:59 pm Title: Bad Kids

Bill is kinda ticking me off x] he's a good character. buut. poor Tom D:
anyways, this story is kind of amazing, and I like it a lot :3

Reviewer: Nth Signed [Report This]
Date: 03/01/10 09:28 pm Title: Bad Kids

Ok first of all, WOW! this one is so awesome really, amazing.
Second I can totally hate this Bill in this one, I mean he is the one pushing away poor Tomi, he just wants somebody to love and this Bill here said "I dont do relationships" thats crab, pff, he needs suffering!! xDDDD
Please keep it up, its so captivating!! n.n

Author's Response: lawlz, Yeah a lot of people hate Bill in this one. Wahaha, thankyou!

Reviewer: ilovetomi Signed [Report This]
Date: 02/16/10 09:10 pm Title: Mushaboom

I'M SO CONFUSED! D:::::

Reviewer: italianstallion Signed [Report This]
Date: 02/05/10 06:23 pm Title: A Story of Boy Meets Guy

Love it. His anger makes me laugh, and when he stared at Bill in the copy room was the greatest.

Author's Response: lolol, funny funny Tom :)

Reviewer: S_Sanity Signed [Report This]
Date: 01/29/10 09:20 pm Title: Bad Kids

Bill kinda pisses me off for the situation that he keeps Tom in. It's really unfair to Tom.

But then again, I do sympathize with Bill a little bit, because maybe he really does love Tom or something? And maybe he just doesn't know how to stop being a bitch and act like he loves him?

Lol but yeah, that's just kinda what I think. If what I said made any sense.

Author's Response: No, it made sense! Thanks fer sharin'!

Reviewer: MinxyKatt Signed [Report This]
Date: 01/28/10 12:48 pm Title: Bad Kids

I reali an intarestd by tha plotline in ths story n.n
Bwt bill tho, he seems lyk a heartless bitch in tha later days lyk on dax 415! O.O'''
Bt at da same time we dnt no much bwt eitha of them due 2 tha jump of days, which btw i LOVE! Cnt wait 4 an update:-D

Author's Response: Thanks you :)

Reviewer: Janeyyy Signed [Report This]
Date: 01/28/10 11:16 am Title: Bad Kids

Hmmm, well I think Bill is being a bit of a bitch,, but its cause hes in denial, I dont know whether its cause he was hurt in a previous relationship and so is scared to enter another one,,, but Tom's right.... bitch xD

Author's Response: LMAO, bitch bitch bitch bitch. It's all Tom says. lol, thank you!

Reviewer: kissmebabe822 Signed [Report This]
Date: 01/28/10 04:09 am Title: Bad Kids

Well.. Bill.. What to say about Bill.
Bill is Me.

I was a moron and tried to pull that whole "I dont want a closed relationship" thing. “I want to be open about this, explore options, blah blah.”

ITS DUMB!

I feel his need, (or that want actually) to be open, to be able to explore those options. I feel the desire he has for it, Not wanting to close himself off to possibly ‘miss’ the love of his life. But you can't feel sorry for him. I feel sorry for Tom being stuck in the situation, only wanting to have a true relationship with Bill, and only Bill.

I don't sympathize with him, like I didn't myself, when I realized how ridiculous it was, and I was letting the love of my life slip away from me.. Bill just needs to smarten up and stop looking in a circle around himself for that special someone, and see who he has sitting right there,TOM! Who is wanting nothing more than to do everything and anything to have Bill be his..

ANYWAYS! I fricken love, LOVE this fic. And Updates are serious love..
Thanks Hun!

Author's Response: I'm glad you can relate to Bill. Seriously, that's really awesome you can share in his story. :) Thanks for sharing your insight. I mega appreciate it.rnrnThank you thank you thank you!

Reviewer: bobbit Signed [Report This]
Date: 01/27/10 10:00 pm Title: Bad Kids

I think you already know my opinion of Bill :) But I'll be glad to tell you again:

F*DGING B*TCHSLAP HIS UGLAY MONKAY FACEEE URGGHH

HOLD ME BACK TOM, HOOOLD ME BACK!

Hehe. Well, as you can see, I dont sympathize with Bill and am completely on Toms side here.

Bill MIGHT have a backstory, as I sense some foreshadowing and the fact that the last sentence was Bill about to confess something, but I think even then I'll be holding a grudge unless Bill shapes up.

I mean, I'm so glad Tom quit so he wouldnt have to see that Bill-Nameless dude fornicating outside the office building--GASP DONT TELL ME ITS ANDREAS! I hate Andreas all already, the butthead can die. Please kill him. Car accident or something, hahahaa.

I'm not mean, just passionate. And, erm, angry. Yeah.

Oh and Bill doing that with another guy just to torment Tom is unforgivable. I really wish Tom would just slap him when he leaves the building. Even if they did get together after that, I think Tom should slap him. He totally deserves it and I think Tom wouldnt mind.

SMACK DAT, ALL ON THE FLOOR, SMACK DAT, GIVE HIM SOME MORE, SMACK DAT, TILL HE GETS SORE, OH OH OHHH!

Akon agrees with me XD

Author's Response: I shall reveal nothing! lmao, Oh that'd be quite hilarious if Bill and Tom got in a fist fight. I think I could call who wins! haha

You must login () to review.